Princess 252140BK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 252140BK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Nelis313 21-11-2010
Geschreven voor: Princess 252140BK

Heb deze nu 2,5 jaar gebruikt, gekocht bij de wehkamp. combinatie koffie zetter en water koker vind ik net niet lelijk :-)maar is wel erg handig. koffie is soms wisselend van smaak voor de rest was het apparaat goed. Is vorige week gaan lekken in het apparaat. Omdat deze buiten garantie is heb ik hem open gemaakt om te zien wat het probleem is. Zoals ik verwacht. Rubber slangetje is gescheurd op het warmte element. metalen veer in de slang (tegen dichtklappen als warm) is verroest. Voor de rest ziet het er degelijk uit. Jammer dat ze hier op bespaard hebben. Gooi het apparaat maar weg om dat ik deze heb open gemaakt en ik geen zin in problemen heb als brand door kortsluiting of zo. Koop wel een ander merk met de hoop dat deze wat degelijker is.

Harry01 27-08-2008
Geschreven voor: Princess 252140BK

Onze eerste hebben we een jaar of 8-9 zonder problemen gebruikt, tot het reservoir begon te lekken. Daarna 2 jaar geleden weer dezelfde gekocht, maar deze was toch minder duurzaam. Al snel lekkage en reparatie, en uiteindelijk sprong nu de aan/uit knop spontaan naar buiten, helaas buiten de garantie. De compacte vormgeving is vrij uniek en goed bevallen, en we overwegen toch om een 3e te nemen. Volle kan lekt wat bij het schenken. Waterkoker nog nooit een probleem gegeven. Smaak van de koffie is prima.

hcg 14-08-2007
Geschreven voor: Princess 252140BK

Ondanks steeds dezelfde hoeveelheid koffie in het filter is de koffie nooit even sterk. Bij het openklappen van de waterkoker valt er altijd water af van de deksel, als deze afgekoeld is. Dit is ook het geval bij het openen van koffiefilter na gebruik.

saskia72 20-06-2007
Geschreven voor: Princess 252140BK

Apparaat al bijna 9 jaar in bezit , en geen enkel mankement. Wel lekt koffiepot waneer je schenkt met volle pot, tevens is het wel even uitzoeken hoe de verhouding tussen water en koffie is. Als je dat eenmaal door hebt dan is het een prima apparaat.

San. 22-06-2006

Heb hem ook jaaaren geleden aangeschaft.. Denk wel 8-10 jaar gehad. Perfect
ding. Helaas nu stuk :-/ maar ga zeker dezelfde kopen. Koffie is prima, nooit
klachten gehad.

j stokkink 19-12-2005

in bezit sinds 2,5 jaar in de eerste 6 maanden heb ik hem maar 2 maand kunnen
gebruiken omdat hij 2 keer over terug naar de fabriek is geweest omdat hij
lekte, dat is nu opgelost . de waterkoker bevalt goed maar de koffie is echt
niet lekker die zetten we dus op de ouderwetse manier met de hand of met een
doordrukapparaat, zijn nu op zoek naar een andere die ook niet veel plaats in
beslag mag nemen.